Still shaking, nothing reconciled...

Už i tady?

8. ledna 2011 v 13:34 | Jane |  Každodenní kecy
Když nemám co dělat, tak buď komentuju problémy na Zpovědnici, anebo pročítám blogy. Většinou nejdřív projdu ty, které mám v té liště "oblíbené stránky", pak se rozhoduju podle zajímavých názvů článků na hlavní stránce blog.cz. Vždycky začínám od blogů AK. A včera mne zrovna upoutal článek s názvem Den Daniela Landy.


Řekla jsem si "Co to je?!". Ale došlo mi to, když jsem se podívala na ikonku osoby, která tohle napsala (česká vlajka) a posléze i na ten blog (s nesnášenlivými, homofobními a xenofobními články). Nejvíc mě pobavilo, že ta osoba napsala v každém článku aspoň dvakrát: "Nejsem fašista, neonacista, rasista, ani extrémista." (Ale za to napsala "Jsem nacionalista a zastávám názor: Buď ať žijí po našem nebo ať táhnou." To už mě zas tolik nepobavilo.)

Nechápu to. Fakt, prostě tohle nechápu. Je pochopitelné, že nechápu všechny tyhle lidi, ale já taky nechápu, že jsou tu takovéhle blogy, a dokonce v onom autorském klubu. Já jsem se tu s tím dosud nesetkala. A nestačím žasnout.

Prostě se tomu divím (a to se už divím máločemu).

Je to nechutný. Ale víte, má to jednu výhodu. Každá takováhle stránka mě "vyburcuje" k tomu, abych se o tyhle věci zas začala ještě víc zajímat, abych čím dál víc bojovala proti nechutnostem jako je neonacismus, apod.

Včera jsem totiž taky narazila na nějaký kanál na YouTube - jehož obsah měl s kanálem opravdu mnoho společného. Ano, a samozřejmě to byl "jen nacionalista".Tohle mě sere nejvíc. To je jako se závislostma. Závislí lidé prostě popírají, že jsou závislí. I když tohle připomíná spíš nějakou psychickou chorobu.

Fuck off!
 


Komentáře

1 pavel | Web | 8. ledna 2011 v 14:07 | Reagovat

o závislostech bych mohl psát romány, ale chtěl jsem ti i odpovědět na tvůj komentář...
když se znovu narodíš, budeš muset opět všechny strázně života prožívat: od plínek po trápení ve škole a smrt v bolestech.
opravdu to chceš? :D

2 Jane | Web | 8. ledna 2011 v 14:18 | Reagovat

[1]: Ale prožiju zas i všechny ty krásný věci, co jsou v životě... Opravdu to chci!

3 Blé | 8. ledna 2011 v 15:58 | Reagovat

(fobní,fobní... heh..hm)
mě z těhle lidí na blití..
nedávno jsem klikla na ten článek, kde se píše o tom jak se náckové(pardon nacionalisti) dostávají do jiných subkultur (ten článek jsi dala na fb)

a včera kliknu na:
http://zpravy.idnes.cz/nemecka-ves-se-vratila-do-dob-treti-rise-pod-svastikami-hajluji-i-deti-1jw-/zahranicni.asp?c=A110105_165451_zahranicni_btw

a zase.(ještě že sedím, jinak by to se mnou švihlo)
viš proč jsou tihle ti fašisti,nacisti,nacionalisti, neonacisti, extrémisti a podobní bobudové pritažlivejsi nez antifašistickej (názor) styl? Protože náckové jsou "akčnějši" a rekněme pritažlivějsi s takovyma blbostma jako ruzné nackovský značky oblečeni = to jak vyjadřit svuj nazor na ulici.
Antifašisti maj snad jedinou značku "Mob Action" ... pak jeste jednu ale ta snad jen vyráběla ponožky :D ono to zní divně, ale nálepka pro mladý dneska znamená víc, než význam.
a navíc je to populární v smyslu " jo náckové to jsou tvrdý hoši, já budu taky tvrdej"
a děsí mě to, a je to dost vážný, fakt. třeba jeden kluk z vedlejší třídy tak jsem ho brala jako normálního,sice trošku problémovýho, jako že vyrušuje a dělá kraviny ( a to dělá sposutu lidí i já) ale najednou začal prohlašovat takový píčoviny, jako třeba na vietnamskýho spolužáka: "chcípni" a pak jsem viděla jeho profilofku na facebooku
ehm nackovská propaganda? *blik* a už ho nemám v přátelích... a takovej je víc. (celkově jsem smazala a a zablokovala 4 "přátele")
je mi z toho zle. A  pak jsem taky zjistila ,že kamarád ze třídy je zaloužilej komunista.. (extrémní opak) ten zase prohlašuje, že až se dostane k moci zavede stalinovládu...já když to tak píšu úplně se mi motá hlava...
já jen doufám, že z toho vyrostou a namlouvám si, že to jen puberta...
..a nevím jak na to reagovat, když je znám dlouho a najednou prostě *křup* v jejich hlavinkách a já nevím co si počít...
..ale viděla jsem i dobrý věci..poblíž naší školy jsem viděla gnwp plakáty a ten jeden byl vylepenej vedele jednoho mýho plakátu a ještě tam ten vylepovač gnwp plakátů na ten můj plakát nakreslil smajlíka, od té doby tam chodím uctívat pana smajlíka.. a už začinám kecat kraviny. bla,bla a tenhle komentář je nějak dlouhej takže já nevim jak zkončit..hm tak třeba: peace, not war! :)

4 Jane | Web | 8. ledna 2011 v 16:02 | Reagovat

[3]: No jo, přesně. Ale to je tou dnešní dobou, teď už nemá nic význam, a když jsi v pubertě a chceš provokovat, máš jedinou šanci. Vždyť teď už (zdánlivě) berou i anarchisty!
Víš, s tím komunismem... tady v tý zemi jsou všichni strašný odpůrci komunismu, ale... některý ty myšlenky jsou celkem dobrý. Jedinej problém je, že už to někde nastalo, komunistický stát (ne tady! Tady byl socialismus, ne komunismus), a je vidět jak je to pitomý. Proto nám zbývá jen ten anarchismus, to je jediné, co je ještě naivně-utopisticky-ideální, protože se nic takového neobjevilo a asi ani neobjeví...

5 Fée | Web | 8. ledna 2011 v 17:48 | Reagovat

K Landovi jsem pojala odpor poté, co jsem slyšela sic jen jednu, zato dokonale "vlasteneckou" píseň od Orlíku. Díky, stačilo. Ach jo, kampak se poděla lidská tolerance?
Pod ten obrázek se s chutí podepíšu.
Ale jinak, já nemám ráda ani komunismus. Teda ty úplně počáteční myšlenky Marxe nejsou vyloženě od věci, ale to, co se z toho stalo, z toho je mi taky špatně... Myslím si, že ani pravicový ani levicový extrém NENÍ dobrý...

6 Fée | Web | 8. ledna 2011 v 17:56 | Reagovat

Tak jsem našla blog té slečny nacionalistky... To je materiál...

7 Jane | Web | 8. ledna 2011 v 18:29 | Reagovat

[6]: Záměrně jsem zde neuváděla ŽÁDNÉ odkazy, abych tyhle stránky nedejbože nepodpořila ve čtenosti.

8 Fée | Web | 8. ledna 2011 v 20:22 | Reagovat

[7]: Ono to nebylo těžké najít ve vyhledavači blogu.cz :) jen jsem se chtěla na vlastní oči přesvědčit... ;)

9 Blé | 8. ledna 2011 v 20:28 | Reagovat

[4]: v každý ideologii je něco hezkýho..., ale každá ideologie má svý mouchy (tak už to chodí, že..)
Takže já se nehlasím ani k anarchismu. Maximálně s tím sympatizuju a můžu říct, že TOHLE mi nevadí a s některými názory souhlasím (což nemůžu  říct o nacistech, nacionalistech a tak podobně.) ( mezi náckem a nacionalistem je rozdíl, sice nepatrný, ale je)
(...)

[5]: (Já mám nějakou potřebu se vyjádřit, nebo co :D)
Já třeba vlastenec jsem. (vlastenectví = kladný vztah k vlastní zemi) a ANO já mám svoji zemi ráda. (ale líbí se mi třeba i Anglie. tam je to mimochodem úžasný... ale česko je česko)  
a pokud jde o Landu.. hm já se přiznám, že v tom mám zmatek..
Orlík je sračka. To můžu říct rovnou, ale pokud jde o JENOM Landovo písničky...
Sice zpívá o ulicích a skinheadech, ale rasismus nebo něco takovýho jsem tam neshledala (skinhead NENI nacista, rasista) sice ho pořád nemám ráda za jeho "orlíkovou" minulost, ale já za to nemůžu ty jeho písničky se mi fakt líběj. jó ulice je jako sen.. a navíc úžasně nazpíval Kryla (Kryl je skvělej a úžasnej textař, ale jako zpěvák nic moc... ale to je jen muj názor...)

A navíc tyhle témata jsou hrozně složitý... :/

10 Fée | Web | 8. ledna 2011 v 22:07 | Reagovat

[9]: Však já neříkám, že když se Landa nelíbí mě, nutně se nemusí líbit všem :D Mě jen ta písnička, co jsem slyšela přišla až moc "nacionalistická". Já jsem taky vlastnec, ale nijak extrémovej :)

11 Jane | Web | 8. ledna 2011 v 22:09 | Reagovat

[10]: No jo. Já jsem bohužel moc málo vlastenecká. Až přímo anti-nacionální. Už i učitelka občanky (která má občas k mým názorům blízko) mi řekla, že mám prý dost radikální názory...

12 haf | Web | 9. ledna 2011 v 11:19 | Reagovat

Yngwie Malmsteen je nejlepší kytarista na světě, doporučuju poslechnout;-)

13 Jane | Web | 9. ledna 2011 v 13:39 | Reagovat

[9]: Jo, to, že přezpíval Kryla, to je hned na druhém místě toho co mi na něm vadí (to jako po Orlíku). Skinhead není nácek, v tom máš naprostou pravdu. Ale někteří náckové se za skinheady prohlašujou :(

14 Blé | 9. ledna 2011 v 18:27 | Reagovat

[10]:  já vim :) já to o tom Landovi napsala hlavně proto abych si to urovnala ve svý hlavince :D Já totiž nikdy nevím jak odpovídat na otázky " a líbí se ti třeba takovej Landa?" ...
:/ :) takže teď můžu říct, že Landu nemám ráda, ale jeho písničky ano :D

[13]: přesně. Vůbec nechápu jak na takovou kravinu náckové přišli... původní skinhead poslouchali reggae a ska a tím pádem nemusím ani zmiňovat, že skinhead mohl být i černoch a taky že tam čenoši byli...
nácek co se prohlašuje za skinheada je kretén
skinhead co se prohlašuje za nácka (což je dost smutný) je taky kretén, ale i bonehead ( posměšné označení pro ´pózera´, který neví o čem skinheadství je )

15 Fée | Web | 11. ledna 2011 v 16:32 | Reagovat

Jinak ještě k tomu Krylovi, mě se teda jeho písničky víc líbí od něj. On jim uměl dát duši... Ale zas jen můj názor :)
Jo a Jane, já jsem vlastenecká jen co se týče třeba toho, že mám vcelku ráda Čechy a češtinu, ale za spoustu věcí se vyloženě stydím. Pe. Politika je docela silnej příklad :D

16 Elysia | Web | 11. ledna 2011 v 18:13 | Reagovat

[5]: je pravda ze Landova era orliku je k zebliti, ale myslim, ze zrovna on je priklad toho, ze muze clovek dospet a zmenit sve nazory a postoje a uznat, ze driv delal picoviny. coz nam muze byt aspon slabou nadeji v tom, ze muzem doufat, ze i ostatni nackovsti blbecci se jednou zmeni

ten blog si schvalne zkusim taky najit, ale jen bych se chtela v rychlosti vyjadrit k te vete "Buď ať žijí po našem nebo ať táhnou"...jo mozna zni hnusne xenofobne a rasisticky, ale ja si nemuzu pomoct, ja s tim souhlasim...nevadi mi pristehovalci, nevadi mi mensiny, kdyz se dokazou zaclenit do spolecnosti, at si maji klidne svoje zvyky, ale at je nevnucuji svemu okoli, kdyz o to nestoji a at jimi nikoho neobtezuji..jenomze to je prave v dnesni dobe trochu problem...kdyz se bude cikan chovat slusne, bude chodit do prace a nedelat bordel, pak je mi jedno, ze je cikan, treba vietnamce mam rada, protoze se dokazou prizpusobit zvykum zeme ve ktere zijou, kdyz se vedle do baraku pristehuje muslimska rodina bude mi to taky sumak pokud mi nebudou vnucovat svou viru a  ucit svoje deti k nepratelstvi vuci vsem, kdo jejich postoje nesdileji..zkratka, je mi jedno, co je kdo zac at uz se jedna o rasu, narodnost, vyznani, at si dela co chce, kdyz to tak citi, ale nemel by tim omezovat nebo ohrozovat jine lidi

17 Anča | Web | 14. ledna 2011 v 21:44 | Reagovat

hm, to je HUSTÝ. AK, ten spolek, který je kočírován podivíny lpějícími na striktním doržováním nějakejch kretenskejch pravidel, porušuje zákon ? respektive pomáhá v porušování zákona ? hm... no tak jako tebe, mne jen tak něco nepřekvapí... ale tohle je trochu silnej čaj...

18 Jane | Web | 14. ledna 2011 v 22:37 | Reagovat

[17]: Víš co? Jsem zvědavá jestli tam přijmou mne. Vzhledem k tomu že se chystám napsat pokračování tohodle článku...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.