Still shaking, nothing reconciled...

Filmové šílenství a recenze psané v polovině filmu

28. února 2010 v 16:53 | Babbu |  Každodenní kecy
okud jste četli předchozí článek, víte, že to byla svým způsobem recenze na film. Já tu recenzi začala vymejšlet už v polovině filmu! Asi jsem posedlá přidáváním článků na blog, a proto, že odsuzuju lidi co vydávají samotný obrázek nebo video za článek, snažím se psát dlouhé předlouhé a hlavně obsažné články na nějaká chytrá témata. Občas to ale skončí jako bohapusté žvásty, které nikoho nezajímají. Všichni se těší, že si přečtou nějaký chytrý článek, a místo toho se dočtou, že nejsem schopná nějaký vymyslet, nebo napíšu jen "jsem hrozně šťastná" popř. "mám depresi". Uvidíme jestli se s tím dá něco dělat. Budou vám ty deníčkový bláboly hodně vadit?

Vidíte, úplně jsem zapomněla na původní předmět článku - filmy. Vrátím se zpátky. Byla to recenze na film. A právě když jsem hledala informace a obrázek k tomuhle článku, jsem náhodou přišla na Československou filmovou databázi, zkráceně ČSFD. Tam existuje i možnost komentovat a hodnotit filmy, tak jsem si říkala, že lidi určitě potřebujou znát můj názor. Založila jsem si "profil", a čekala jsem, že budu moct hned psát nadšené komentáře, jenže ouha! Nejdřív musíte ohodnotit 200 filmů, pak teprve je můžete komentovat! Dala jsem se tedy do hodnocení.

Nejdřív jsem se snažila sepsat si filmy, jen tak na přeskáčku, jak mě napadnou, které jsem viděla. Psala jsem to do školního sešitu, (abych nezaplnila moc míst) do dvou sloupečků. V jednom řádku se vždycky sešly dva tak podobný filmy, třeba Jedna ruka netleská a Shrek, Někdo to rád horké a Scary Movie 3, Občan Havel a Discopříběh, nebo Gympl, Denník Anny Frankové a Superman. Někdy se mi vešly i čtyři filmy na jeden řádek (Ali G, Máj, Rok ďábla a Titanic). Ne, to bych kecala. Někdy to spolu vážně trochu korespondovalo. Třeba Gejša s Tenkrát na Západě, popř. Tři oříšky pro Popelku s Čokoládou.

Mě osobně ale nejvíc pobavili Starci na chmelu. Vedle nich se totiž vyskytly Vratné lahve.

Jak jsem si tak sepsala všechny ty filmy, napadlo mě, že o každém z nich (nebo aspoň o většině) bych mohla napsat. V tu chvíli se mi to potvrdilo. Ano, jsem grafoman. Nemůžu za to, prostě jsem posedlá psaním. Pořád musím psát. A ničí mi to oči (přestávám vidět), prsty (bolí) a postavu (neustálý sezení u počítače jako dieta nefunguje). Proti očím by se dalo něco dělat. Matka mi slíbila, že mě objedná na oční (kde mi určitě zjistěj že potřebuju brejle. Nééé!) a řekla mi, ať zkusim sehnat psací stroj, že počítačem se ničej oči. Fakt super.

Vím, řeknete si, proč to nepíšu normálně v ruce. Ale ono je to pomalý. Já rukou píšu dost rychle, a na počítači ještě o něco rychlejc, a ani to nestíhá zaznamenat moje myšlenky. (O tom, že bych to říkala nahlas, ani nemluvě.) Mám vždycky plynulý, hrozně rychlý tok myšlenek, a než je všechny stihnu napsat, najednou blok. A zaseknu se a nevim co napsat. Třeba jako teď.

Radši toho využiju a ukončím článek. To je jediná možnost, jak vás uchránit od nekonečných výlevů grafomanky jménem Babbu. Pa! Zase se ozvu! :D